Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Пільова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Пільова С. Г. 
Формування організаційної компетентності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. Г. Пільова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше визначено сутність і компонентну структуру (когнітивно-конативний, особистісний і управлінський компоненти) організаційної компетентності. Висвітлено критерії (знаннєво-діяльнісний, комунікаційно-вольовий, рефлексивно-конструктивний), показники, якісні характеристики рівнів (достатній, середній, низький) сформованості даної компетентності. Розроблено модель реалізації педагогічних умов формування організаційної компетентності в майбутніх учителів, визначено поняття "організаційна компетентність майбутніх учителів", "компетентність", "професійна компетентність учителя", "організаторська діяльність". Розроблено й експериментально перевірено методику діагностики рівнів сформованості організаційної компетенції майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.23

Шифр НБУВ: РА382037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пільова С. Г. 
Експериментальна модель процесу формування організаційної компетентності майбутніх учителів / С. Г. Пільова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 189, ч. 2. - С. 143-147. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Описано експериментальну модель процесу формування організаційної компетентності в майбутніх учителів під час професійної підготовки у вищому педагогічному навчальному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пільова С. Г. 
Формування професійної компетентності майбутніх учителів під час навчання у вищому навчальному закладі / С. Г. Пільова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 146. - С. 107-110. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано основні підходи науковців на сучасному етапі до визначення поняття "професійна компетентність" та його компонентної структури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пільова С. Г. 
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до організаційної діяльності / С. Г. Пільова // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 2. - С. 31-36. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

У процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури потрібно впроваджувати відповідні педагогічні умови, які б сприяли формуванню організаційної діяльності. Підготовка майбутніх учителів передбачає оволодіння студентами системою теоретичних знань, практичних умінь, які забезпечують успішність у виконанні організаційної діяльності, розвитку особистісних, професійних та управлінських якостей. У дослідженні брали участь 232 студенти другого курсу факультету фізичного виховання та реабілітації. Одержані результати в експериментальних і контрольних групах після проведення цілеспрямованої роботи показали, що доцільно впроваджувати методику формування організаційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури за когнітивно-конативним, особистісним та управлінським компонентами. Дослідження надає можливість вирішувати питання організації ефективного процесу формування організаційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури під час їх професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пільова С. Г. 
Формування лідерських якостей майбутніх учителів / С. Г. Пільова // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 87-89. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено проблему формування лідерських якостей майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Розглянуто особливості формування та розвитку мотивації лідерства студентів за допомогою спортивних ігор.

Освещена проблема формирования качеств лидера у будущих учителей в процессе профессиональной подготовки. Рассмотрены особенности формирования и развития мотивации лидерства студентов при помощи спортивных игр.

The article deals with the problem of formation of qualities of the leader at the future teachers during vocational training. Features of formation and development of motivation of leadership of students are considered by means of sports. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю954.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пільова С. Г. 
Роль фізичної культури в житті студентів інституту мов світу / С. Г. Пільова // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2013. - № 3. - С. 216-219. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проведено анкетне опитування, мета якого - визначення ставлення студентів до занять фізичною культурою, їх оцінки ефективності наявної системи фізичного виховання, їх пріоритетів у виборі того чи іншого виду фізкультурно-оздоровчої системи. В експерименті прийняли участь 126 студентів, з них 110 дівчат та 16 юнаків факультету іноземної мови та української філології. Розглянуто мотиваційні пріоритети студентів щодо занять фізичною культурою, проаналізовано відмінності у відношенні до занять фізичною культурою в юнаків та дівчат. Відзначено, що одержані надані дають змогу розробити програми фізкультурно-оздоровчих занять для студентів з урахуванням їх мотивів та потреб, надати необхідні знання з організації самостійних занять фізичними вправами, дотримання здорового способу життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пільова С. Г. 
Оздоровча спрямованість у фізичному вихованні студенток ВНЗ / С. Г. Пільова // Наука і освіта. - 2013. - № 5. - С. 66-69. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Встановлено необхідність вдосконалення фізичного виховання у ВНЗ, що зумовлено погіршенням здоров’я студентської молоді та втратою актуальності застарілих командно-стройових методів і засобів фізичної підготовки. Продемонстровано переваги Пілатесу як найбезпечнішої програми вправ без ударного навантаження для студентів з порушенням стану здоров’я. Досліджено причини зниження інтересу й активності студентів на заняттях з фізичної культури за допомогою анкетування. Наведено опис експерименту, за допомогою якого було здійснено порівняння впливу на фізичну підготовленість студентів комплексу вправ з системи Пілатесу та загальноприйнятних методик. У ході експерименту обгрунтовано доцільність створення на базі Пілатесу новітньої ефективної системи фізичного виховання у ВНЗ, зважаючи на досягнуті покращання показників емоційного стану студенток, їх розумової працездатності, психофізіологічного стану, підвищення інтересу до занять фізичною культурою.

Установлена необходимость усовершенствования физического воспитания в ВУЗ, что обусловлено ухудшением здоровья студенческой молодёжи и утратой актуальности устаревших командно-строевых методов и способов физической подготовки. Продемонстрированы преимущества Пилатеса как наиболее безопасной программы упражнений без ударной нагрузки для студентов с нарушенным состоянием здоровья. Исследованы причины снижения интереса и активности студентов на занятиях физкультурой с помощью анкетирования. Приведено описание эксперимента, с помощью которого было осуществлено сравнение влияния на физическую подготовленность студентов комплекса упражнений из системы Пилатеса и общепринятых методик. В ходе эксперимента обоснована целесообразность создания на базе Пилатеса новейшей эффективной системы физического воспитания в ВУЗ, учитывая достигнутое улучшение показателей эмоционального состояния студенток, их умственной работоспособности, психофизиологического состояния, повышения интереса к занятиям физической культурой.

Identified the need to improve physical education in high schools due to the deterioration of health of students and the loss of relevance of obsolete command-and-combat methods and techniques of physical training. The advantages of Pilates as the safest exercise program without shock for students with impaired health were demonstrated. The reasons for the decline in interest and activity on physical education students were studied through questionnaires. The description of the experiment was presented, with which the comparison was made on the influence of exercises system based on Pilates and conventional techniques on the physical preparedness of students. The experiment proved the feasibility of establishing on the basis of Pilates effective system of physical education in high schools, given achieved improvements in the emotional state of the students, their mental performance, psychophysiological state, increasing interest in physical culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.46

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського